La targ

This slideshow requires JavaScript.

Saptamana asta ne gasiti la Sala Dalles.

Avem bijuterii din argint  semnate IoanaAna si Ovidiu, canepeaua cameleon si cativa serpi.

E targ de sarbatori si in spirit sarbatoresc, ne-am asezat si noi langa niste oua pictate de oameni frumosi din Suceava! Asa ca nu prea aveti cum sa ne ratati. Si mai suntem si in expozitia de mobilier pictat a lui Cati cu niste serpisori:)

De vazut mobilierul din lemn masiv pictat, bijuteriile noastre si niste alte mici nebunii pe la etaj!

Va astept!!!

ps. avem si alte modele de bijuterii, pozele nu sunt excelente, insa bijuteriile da!

2 Responses to La targ

  1. Loreta says:

    Am trecut in seara aceasta pe la Sala Dalles si am fost incantata de lucrurile minunate pe care le realizati voi.
    Ma refer la mobilierul pictat. Felicitari!!! Asa v-am descoperit intamplator. Din pacate nu erati la stand, dar mi-am permis sa va iau o carte de vizita si sa aflu astfel mai multe despre voi.

  2. ioanamica says:

    Buna Loreta! Ma bucut mult!
    Cati de la http://atash2cat-atash2cat.blogspot.com/ a pictat mobilierul si o sa se bucure sa afle!
    Sper sa mai treci si sa ii spui personal! Seara buna!
    Ioana

Leave a Reply

